papatyaolsun Aranızda rahim filmi çektiren var mı kızlar ? Ağrı sızı var mı nasıl yapılıyor bilgilendirir misiniz
AmineSH papatyaolsun ben anestezi olmadan 2 kere yaptırdım evet ağrı oluyo ama tıkanıklığa göre değişir ağrı diye düşünüyorum
Mervekisi papatyaolsun evet ağrı oluyor ama dayanılmayacak bir ağrı değil kısa bir işlem zaten kısa sürüyor
Sozde papatyaolsun Çok kısa sürüyor anestezi olmadan yaptırdım gerekte yokmuş zaten sonrasında hiç ağrımda olmadı
papatyaolsun Mervekisi zamanında smear testi de verdim ona da çok ağrıyor demişlerdi ama hiç ağrımamıştı