flybrs en başından beri devlette ya da sağlık ocağında yaptırıp özeldeki doktoruma gösteriyorum sonuçları.
Neticede devletin bize sunduğu imkân ve haklardan yararlanıyoruz.
Devletteki doktorun niye geldin,özele gidiyorsan orada yaptır deme gibi bir hakkı yok.
Hamileyim doktorum tahlil istedi diyorum kan ve idrar veriyorum.
Özelde ciddi anlamda masraf demek,her ay yaptırdığımızı düşünürsek altından kalkamayız.