Kızlar 2. Serklajım ilkinde 34te progestanı kesmiştim bunda 36 hafta oldum en son rahim ağzı 34+3te 41mm sıkı sıkı kapalıydı ilaçtan da elimde sadece 2 kapsül kaldı yani 2 tane son ikisini içip kesmeli miyim acaba doktoruma ayın 5inde gideceğim o zaman içinde 37+3 falan oluyorum 😅 şimdi bayramdı görümcemin nişanıydı biraz ayakta da takılıcaz gibi duruyor hoş bebeğim doğsa da bişi olmaz hamdolsun riski atlattım ama emin olamadım bide sizlerden görüş alayım dedim sizler ne zaman bıraktınız ( dikiş daha alınmadı duruyor 37de alırız dedi doktorum)