Kelebekcim İmom kullanan varmı? Ben kullanıyorum ama primo olanını ama kutusunda doğum öncesi kullanıyor yazıyor 8 bucuk aylık hamileyim sizce sıkıntı olur mu çok balık tüketmedğim için vermişti doktorum
Gezgin1Anne Kelebekcim ben de kullanıyorum doğumum yakın doğuma kadar devam İ Mom kullanmaya. Herhangi bir sıkıntı yok
yaseminaltintas Kelebekcim primo gebelil oncesi omega gebelik esnasi latte emzirme donemi icin ben de omega olani kullaniyorum.kahverengi kutu kullanmaniz lazim
Kelebekcim Gezgin1Anne ama 3 tane oluyor muş sanırım ben pembe olanını kullanıyorum siz hangisini kullanıyorsunuz