Nurhatice01 3.gebeligim kan uyuşmazlığı testim pozitif şuan 14 haftalık oldum sıkıntı yaşayan varmı yada sıkıntı yaşamayan sağlıkla yavrusunu dünyaya getiren güzel şeyler duymaya ihtiyacım var
dolunayes Nurhatice01 yok canim 28 de asini olursun ben 4 . Haftada oldum kanamam oldu diye Şimdiye kadar bilmiyor muydunuz ilk iki cocukda
Nurhatice01 dolunayes biliyorduk cnm ama pozitif çıkınca dr 4. Ayda bakalım etkisi oluyorsa kordon kanından kan değişimi olucak dedi ben de canım sıkıldı iki çocuğunda yaşamadın