Ben çok fazla su içtim 4 lt iç demişlerdi o yüzden ağrım olmadı birde ağrıyor diye yürümemezlik yapma demişti hemşireler yürüdükçe açılıyorsun çünkü. Birde yürürken hep karşıya bakarak yürü kalkarken de karşıya bakarak kalk ben bazen daldırdım öyle kalkmadım baş ağrılarım oldu.