Kızlar 28, haftalık tüp bebekle hamileyim dün kontrolümüz vardı bebek gayet iyiydi doktor bu haftadan sonra artık bebek hareketlerini takip et dedi ve düne kadar kıpır kıpır dı hiç durmadan tekme atardı dünden beri ve özellikle bugün hareketleri çok az ve güçsüz tatlı yedim soluma uzandım bi iki hareket yaptı yine böyle zayıf ve durdu korkuyorum sabahtan beri soluma yatıyorum belki hareketleri eskisi gibi olur diye ama hala aynı bişey yok tekrar gitsemmi doktora yoksa beklesemmi bi sorun olsa Allah korusun anlarmıyım sancı falan olur mu yada başka bi belirti