Tnsldtr o küçük parça düştükten sonra kanama devam etti mi,bi de hamilelik testinde pozitif gormeye devam ettiniz mi,,,bende 6+5 gebeyim, kaç gündür az az leke geliyordi,yerlesme kanamasidir dedim,ama iki gun önce adet olmuşum gibi pihti seklinde parcalar geldi,, ağrım sızım yok,,yakinimda da kimae olmadığı için hastaneye gidemedim,ancak bayramdan sonraya kaldi,,ilcede yasiyoruz