Eliyy Kızlar bugun sürekli kalcamda bi sancı var yürütmüyo yürüdükçe zorlanıyorum 38 haftalık hamileyim sizce neden olur acaba
Tugbacolak Eliyy sancınız sabıtse degıldır muhtemelen aralı vuruyosa dakıkasına bakın sıcak dus alın ıyı gelır. Bu haftalarda yalancı sancıda olabılıyor ama her ıhtımale karsı bı doktora danısmakda fayda var
Mericylmz Eliyy 36+5 bende de aynı sorun var sol kalçama bi bıçak saplanıyor anlatamam ama ara ara sürekli değil yani 7 Temmuz da sezeryan olacağım
Esenturgay Eliyy ayyyy bende 38+0 dayım kalca ağrısı bugün şiddetli derecede çekiyorum yürümekte dahi zorlanıyorum
Lulu02 Eliyy 37 haftaligim benim de sol tarafında var aynı durum üç dört gündür ama doğum belirtisi değil sanırım hala dogurmadim 😃
Eliyy Tugbacolak ama kalcamda sancıda degilmi anlıyamıyorumki öyle bi agrıyoki bıcak saplanıyo sanki😀 yürütmüyo ama bana doktorda yokki acilden giriş yapıcaz bakıyım geçmezse gidiyim acile
Eliyy Esenturgay ay hiç bilmiyorum diyorum acaba düzelmezse giderim gece devam ederse otururken sıkıntı yokta ayakta hayatta yürütmüyo beni