alpseda_ Kızlar uyurken serindi oda aşırı sıcağa kalktım tüm terlemiştim şimdi belime karnıma ağrı girdi acaba sıcaktan bi zarar deyermi bebeye?🥹5+ 3 üm bu arada tüp bebekle hamilelik o yüzden korkuyorum bişey oldumu diye
Merveee_56 alpseda_ canim birşey olmaz inan ben 35 haftalık hamileyim sıcak basmasından kan ter içinde kalmaktan bunaldım artık birde hormonların normalden daha fazla çalışıyor vücudun yoruluyor normaldir korkma
Minsaa Valla bugün adana sıcağında ateşim çıktı dudağım ucukladi soğuk duş sonra klima onune uzanmakla kendime geldim gerçekten çok sıcak Allah yardımcımız olsun
Minsaa Brisii hissedilen 47 derece burası temmuz Ağustosu düşünmek dahi istemiyorum Allah yardımcımız olsun valla