Elisa55 Hsrt80 valla ben hamileligimi bilmeden normal boyayla boyadım ögrendikten sonrada 3 kere bitkiselle boyadım sükür bi sıkıntı yok. Doktorumda zaten bitkisel boya önermisti
Gezgin1Anne Ben 20.haftamdan itibaren yapıyorum 3 kez organik boya yaptım. Deli oluyorum deli beyazlarım çıkınca. Ben bu boya hassasiyeti işine pek inanmıyorum. Hamile kalmak istiyorum diye kumraldan koyuya dönmüştüm boya yapamazsam diye. Keşke dönmese idim.