Kızlar buraya hep güzel şeyler yazmak isterdim bunu yaşayacağım varmış 33+1 de nst sonucu kalp atışı normal çıkmadığı için acil sezeryan oldum şuan hastaneden yazıyorum bebeğim yoğun bakımda 1 kg 680 gr entübe ettiler gittim elini tuttum o elleri orda bırakmak çok zor oldu nolur dua edin iyileşsin yavrum Allah hepimize güç kuvvet sağlık versin 🙏