Zeynep5252 Merhaba kızlar çok bulantım var 7.haftadayım. Doktor gece 2 tane prilam iç dedi. İçiyorum sabah iyiyim akşama doğru yataklık oluyorum ilacın etkisi mi geçiyor anlamadım. Sabah kullanan var mı acaba ilacı.
Yenibirii Zeynep5252 eger yetmiyorsa zofer veya dramamine isteyebilirsiniz.. gerçi bana hicbiri etki etmemisti 11. Haftaya kadar canimdan can gitti allah yardimcin olsun
Zeynep5252 Teşekkür ederim kızlar. doktoruma ulaşamamıştım şimdi görüştüm oda öyle söyledi 12 saat sonra bir doz daha al dedi. Allah yardımcısı olsun herkesin çok zor bu bulantı işi
Gizemmpolatt Zeynep5252 19 haftalik hamileyim kendimi bazen deniyorum gectimi acaba diye bugunde icmedim gun boyu iyiyim ama 7 den sonra biseyler oluyo hap icinde iyiyim acaba priliam bagimlilikmi yapiyo
Zeynep5252 Gizemmpolatt sanmıyorum bulantılarınız geçmemiştir daha. Bağımlılık yapsa verilmez ki özellikle gebeler için üretilmiş aklınıza getirmeyin öyle. Sağlıkla alalım bebişlerimizi kucağımıza Allah acil şifa versin hepimize