Emybl Sena_nzrlr 20 günlük küvez sürecimizin son 3-4 günü çağrıldım çıkacağına yakın çağırıyorlar sanırım . Kaç haftalık bebişler?
Umaysmom_ Benim de bebegim küvözde ama henüz emzirme aşamasına gelemedik, daha çok küçük. Ben de burda bekleyeyim.
Sena_nzrlr Emybl 36+4 solunum sıkıntısı ve enfeksiyon var küvözde ki 8.günü emzirmeye çağrılırım diye bir umut bekliyorum
Emybl Sena_nzrlr bende 36+1 di aynı şekil solunum-entubasyon+sarılıktan dolayı 20 gün. Suan 2 yaşındaaaaa hiç korkmayın 💗