merhabalar sonunda bende beklediğim güne kavuştum. 21 Haziran günü saat 7 .30da yatisim yapıldı. nst yapıldı sonrasında hazırlanıp saat 9.15te ameliyathaneye götürüldüm. çok heyecanlı oldugum için nabzım yüksek çıkıyor ve midem bulaniyordu hemen serumun içine mide bulantısıni kesen ilaç yapısı. daha sonra anestezi doktoru geldi ve yapacağı işlemi anlattı.kambur bir şekilde durdum ve kafamı öne doğru eğdim hiç kimildama dedi zaten ordaki hemşireler yardımcı oluyor. iğne yaparken hiç acımadı söylediği gibi damar yolu açılırken daha çok acıyor. iğne yapıldıktan sonra bacaklarıma bı sicaklik geldi ve hemen yatırdılar. ben hala çok heyecanlıydım çünkü ilk dogumum olacaktı. sonra doktorum geldi. evet başlıyorduk az sonra bebeğme kavusacaktim. anestezi doktoru beni konuşturmaya çalışıyor hissediyormusun falan diye halbuki o sıra cokdan baslamislar. dokunmalari hissedersin ama acı asla olmaz dedi. gerçektende öyleydi bisiler yapılıyor ama ne olduğunu anlamıyorsun. bende sürekli kendimi sankinlemeye çalışıyorum bol bol dua ediyorum. saat 9.28 de bebeğimin sesini duydum o an çok değişik bi duygu hissettim benim canımdan bı parca dunyaya gelmişti. bana gösterildi sonra yanağıma koydular sıcacıktı. sonra bakımları yapılması için götürdüler. benimde amaliyathaneden çıkmam yarım saati bulmuştur. ugusukluk geçince yürütmek için geldiler biraz zordu ama 10 adımda olsa odanın iicinde yürüdüm sonrasında koridorda yürümeye devam ettim bol bol su kahve ve kayısı suyu içtim çok şükür ağrım olmadı. bebegimde gayet sağlıklı çok şükür. sormak istedikleriniz varsa cevaplarim