Zelihaferhat canım benim sıkma canını yerleşiyordur küçük bebecik. O ilk rahme düştüğü an bence anne oluyoruz. Endişeler o günden itibaren başlıyor. Bende cok korkarak geçirdim o gümlerimi. Mağazada çalışıyordum cok uzun saat ayakta duruyordum inanılmaz korkuyordum birşey olur mu diye. Daha sonraki zamanlarda neden hareket etmiyor endişesi sarıyor insanı. O zamanlarda düzenli uykuya geçiyor. Şuan da 35+1 devam ediyoruz şimdide Doğum telaşı sardı sezeryan mı normal mi diye düşünüyoruz.