Turana456 Selam kızlar. Ben 5i sezeryan oldum . Yaramda küçük açıklık kaldı tırnak kadar. Sizdede oldumu? Öylemi kalıcak ya ![](kapanacakmı?!
inci_tanesi Turana456 Bende de oldu kapanıyor merak etme bende çok korkmustum bana doktorum bir krem tavsiye etmişti batikon ile temizlemiştim sürdükten sonra bir danışın isterseniz