Asli1453 halsizlik oluyor illaki bu benim 5.gebeliğim şuan tansiyonla uğraşıyorum mesela baş dönmesi halsizlik uyku hali bendede oluyor ama bebek reddetmediği sürece vermeye gayret etmelisin sonuçta onların haklarıydı ama enazından gidebildiği kadar gitsin çünkü karnın büyüdükçe sütün çekilecek yetmeyecek ikisinede