Eda038 Kızlar şuan 33+5iz 2 gündür sağ üstte sert toplanıyor galiba elimi koyduğumda felan kaçmıyor da duruyor normal mi
Amineazra Eda038 bende de oluyor doktora söyledim geçen kontrol de ne olur ne olmaz diye nst yaptı magnezyum verdi sancı çıkmadı forumda çok okudum bu haftalarda hep oluyormuş
tugcezengin23 Bende 32+3 üm benimde sağ tarafımda sürekli toplanıyor ve çok sert oluyor karnım yani inşallah normaldir
Roro37 tugcezengin23 benim de sağ kısmımfa ağrı var 31+4 deyim sürekli değil ama ara ara geliyor bebek toplandığı için mi oluyor acaba
tugcezengin23 Roro37 aynen canım bebek toplandığı için ağrı yapıyor normalmiş olabiliyormuş artık bu haftalardan sonra sağlıcakla gelsin inşallah bebislerimiz🌸
Melekannee17 Bende de oldu o haftalarda doktora sordum doğuma hazırlık kasilmalari olduğunu söyledi. Güzel bir şeymiş doğum için rahim kendini hazırlamaya başlıyormuş