Kızlar cuma günü kontrolüm var dı her şey yolunda idi bebek hareketini hissetmiyorum bazen dedim normal dedi suan 24+3 oldum sabahtan uzanıyorum çikolata yemek falan yedim hiç hissetmedim biraz uzun yürüdüm hiç hissetmedim (2 gündür aşırı yoruluyordum ) bugün dinleneyim dedim tüm gün uzanıyorum acaba normal mi hisetmemem ne yapabilirim? Hastaneye gideyim mi