Elemon Kızlar reflü oldum 25.haftama girdim, bebeğe geçer diyorlar bebekte reflü olur diyorlar ? Korkuyorum siz beni bilgilendirebilir misiniz ? Ve karnımda kasılmalar oluyor adım atınca kramp giriyor gibi oluyor . Erken Doğum olabilir mi napmam lazım ? Lütfen bilgilendirin psikolojim bozuluyor resmen.
busra6161 bendede reflu var yıllardır agir derecede hemde ama gebelikle alakalı bi sakıncası oldugunu hic duymadim eski problemlerim gebeliktede devam ediyor sadece doktorum bilmiyor bile kasilmalarin refluylemi alakali acaba
Elemon busra6161 benim reflü yeni çıktı daha önceden yoktu. Hamilelikte ortaya çıktı herkes diyor bebeğine de geçer bebeğin hep kusar falan çok üzülüyorum çaresizim Allahım.
Deletedmom15257 Elemon sacmalama.cnm eğer kasılmak varsa bu rahimi tetikler doğum.baslar hemen doktora git durdurulsun
Elemon Deletedmom15257 allah sizden razı olsun ben doktora gideyim haftaya yarın muayenesi YÖK zaten.
Papatya60 Kasilmalar normal canim o haftalarda. Karnin cok sert de oluyordur. Bendede öyleydi. Doktor yüksek dozda Magnezium ilaci yazdi. Ve dinlenmemi söylemisti. Rezene cayida cok iyi geliyor. Kasilmalarin veya karin siskinligin oldugunda bol bol dinlen magnezium alip.