Kızlar cuma günü kontrole gittim nst de biraz sancım çıkmış 39. Haftaya girdim bu arada doktor seni yatırmayacağım bayramdan sonra hemen yatırıyorum haberin olsun dedi sancılarım 3-4 haftadır var ama öyle ağır sancılar değil 3 temmuz pazartesi randevum var sancısız yatış verirse bana doğumum nasıl olur çok sıkıntı yaşar mıyım biraz telaşlıyım bu konuda herkes ağrın yoksa yatma diyor ama bi yandan da çocuğumu düşünmek zorundayım ikilemde kaldım yorumlarınızı bekliyorum❤️