Ftrhn Kızlar acilde beta HCG testine bakıyorlar mı? Yani bayram olduğu için doktora gidemiyorum ama yükseliyor mu diye merak ediyorum. Acilden gidip yaptırn var mı ?
Aslanmom_ Ftrhn başım ağrıyor migrenim var dayanamıyorum gebelik şüphem var ilaç içicem ona göre de yaparlar
Sareeee Ftrhn benim ayagim agriyordu acile gittim ama gecikmem var dedim gebelik icin kan alalim once dediler canm yapiliyor yani devlet hastanelerinde acilde
Ftrhn Sareeee Aslanmom_ Annekuzusu38 bulunduğum yerde özel hastan3 yok ama bide merak ettiğim şu yani direk gebelik için değil de bir yerim ağrıyor veya muayene diye mi giriş yapcam. Direk beta HCG kan tahlili yaptırcam desem
Ecerenc Ftrhn öncesinde baktirdiysaniz. Migren atağı geçiyorum ancak gebelik şüphem var ilaç içemiyorum o yüzden baktirabilir . Miyim derseniz yardımcı olurlar sanırım
Aslanmom_ Ftrhn bizim burda beta baktırcam diyince bakmıyorlar o yüzden başım falan ağrıyor dersen daha garanti olur
Sareeee Ftrhn eger direk gebelik icin kan vermek istiyorum dersen polikliniği git sabah derler bir yerim agriyo dersen bakarlar canm
Ftrhn Aslanmom_ peki sağlık ocağına gitsem olut mu ki misafir hasta olarak. Bayram haftası açıl olıyo4 mu ki
Ftrhn Sareeee bakmadılar maalesef kan almıyoruz dediler gebelik için 😓 haftaya randev0m vardı beklicem zaten direk keseyi görürüm artık. Ben değerimi merk ediyorduö yükseldimi diye adet günün de gittiğimde 163 tü inşallah yükselmiştir