1234_zma Selamlar.Sizlerde durumlar nasıl.Suyumuz azalmış,2 parmak açıklığımız var ama hala gelmek istemiyor.
Echngr 1234_zma benimde suyum sınırda cumartesi gecesi sancım full çıktı açıklığım yok eşim yaşlanmış yarın tekrar gidiyorum doğum olabilir 37+4 bugün
Minyonz 1234_zma aaa bu biz 38 hafta erkek annesi😄 ama ne açılma var ne bir şey ara ara ağrımız oluyor. Ne zaman gelecek ne zaman gelir acaba? Doktorumuz bu ara bu furya geç geliyor dedi🤔
1234_zma Minyonz Erkek bebiş geç geliyor söylerler hep.Benim nişanımda geldi ayın 22si hala doğuma tık yok ama😁
1asel-duru 37+5 haftalık bugün gittim doktora 3250 gram olmuş gayet iyi dedi hic sancım falan da yok benim ikinci gebeliğim haftaya Çarşamba günü doğum yapacağım inşallah herşey yolunda şimdilik heyecanla bekliyorum 💙