Merhaba kızlar,an itibariyle 20 günüm kaldı.Şuan pozisyon olarak normal doğum seyrediyor,37 haftalıgim.Henüz çatı muayenem yapılmadı.Hiçbir ağrı ve sancım vs yok.Bugünden itibaren günde 3 hurma,Günde 2 bardak ahududu çayı ve ananas yemeyi düşünüyorum.Bunların doğumu başlatıp kolaylaştırdığına dair yorum ve görüşler var.Okuyan veya deneyimleyen var mı?Özellikle hurma ve ananası? Ekstra olarak günlük yürüyüşüm zaten var yarım saat kadar.Pilates,egzersiz vs yapmiyorum.Eşim yanımda değil,kendim perine masajına başlamayı düşünüyorum.Yağ olarak ne kullanabilirim?Yorumlarınızı bekliyorum…🩵