Sara-2007 Hepinize kolay gelsn 16 haftada serklaj oldum Simdi22+2haftafatim Dikkat edyirum Ama uc gundu misafirim var.,ayak usdeyim dua ediyorum inseallah bisey olmaz
1melekannesi3858 Sara-2007 canım.yani misafirin de Bi zahmet gelmesin çünkü zaten stres skntili bi gebelik geçiriyorsun kimseye yardım.etmek veya gelenleri ağırlamak zorunda değilsin senin halindn anlamayanlar gelecek ise evine gelmesinler abi evladindanda önemli değil hem serklaj olalı da çok fazla bisey olmamış ben 18+4 de serklaj oldum.suan 30 haftalık ve ben daha ev işi vs dışarıda gezme hiç bisey yapmıyorum sadece otrym yani dikkat etmende fayda var tabiki senin bileceğin bisey ben ne desem boş
Sara-2007 1melekannesi3858 evet doğru soyluyorsunuz Yok tabiiki boyle soylenince insan kendini yotmak isdemiyor.soylrdiginiz icin tesekkurler İyiki misafirim anlayisli yemeyimide yapdi bana yardim etsi ama yinede evde yalniz olmak daha iyi hic birsey durub yapmiyorsun 10haftada jecse bir 30-32gorseydim cok sevinirim
1melekannesi3858 Sara-2007 görürsün allahin izni ile vallahi bana 30 hafta hayal gibiydi çok şükür 30 haftalogim allahim inşallah 37 38 leri görmeyi de nasip etsin cümlemize
Gzdece Serklajdan sonra karnınızda sızlama oldu mu? 5. Günüm ameliyattan sonraki sağ ve soldan sızlama hissediyorum yaşayan oldu mu 18 haftalığım🌼
Bebek90 21+3 🤲🏻💜💜 19+4 de Serklaj olmuştum ilk hedefimiz 28. Hafta. İnşallah bizler de sizler gibi 30. Haftaları görürüz ☀️
1melekannesi3858 Bebek90 Amin inşallah Rabbım kortugumuza hiçbir zaman ugratmasin Rabbım evlatlarimizi bizlere bağışlasın inşallah