1melekannesi3858 19+2 deyim 12. Haftamda serklaj oldum
İlk gebeliğimde 22. Haftada erken doğum yapmıştım maalesef yaşamadı, şimdi de ağrım olunca stres oluyorum dikişlerime bir şey olursa diye. Her annenin dileği evladını kucağına almak, serklajlı annelerin dileği evladını vaktinde sağlıkla kucağına almak. İnşallah hepimize nasip olur.