minikmucizeemaak Ulvana Yaş 23 son adet 7 Mart bana da söyler misin 🤭 Ben cinsiyeti biliyorum bakalım tutacak mı, ama ay olarak 22 de hamile kalmıştım mayıs da 22 bitti
Ulvana minikmucizeemaak 22 yaşsa kız bebek . Sağlıkla inşallah.tamamladığın yaş önemli yani ben 23 te hamile kaldım 2 gün sonra 24 oldum.23 yazmam lazım
Ulvana minikmucizeemaak ay sağlıkla inşallah bu bir hesaplama en doğrusunu ultrason söyleyecek tabikide vakit zaman geçsin diye bizde geziyoz buralarda bir çoklarında doğru olduğu gibi bir çoklarında da yanlış ola biliyor
Ulvana Merveee1621 aaa😄❤️🥰 sağlıklı olsun canım ❤️şaşırdım herkes yazıcaz diyip yazmadılar sen yazdın təşəkkürlər
Falancahanim Ulvana Malesef öğrenemedik hala 😀eğer doğruysa yaptığın kız olacak benimki de çarşamba günü göreceğiz 🌷
Falancahanim Ulvana Dün söylemedi doktor göremiyorum diye. Bugün gittim kıza benziyor dedi ama detaylıyı bekleyeceğim 🌝öyleyse tahminin doğru 🌟
Didemypr Ulvana tüp bebekle hamile kaldım transfer 3 temmuz ama adet 15 haziran transferden 2 haft öncesi hesaplanıyor gebelik