Seni endişelendirmek istemem burada çoğu normal olduğunu söylüyor ama ben de aynı şeyleri yaşadım. Nst yapıldı, kasılmalarımi doktor gördü, rahim agzimdada yumuşama başlamış çok şükür açılma yoktu. Yine de ciğer geliştirici yapıldı ilaçlara başladım, bence ihmal etmeyin en azından devlet hastanesi aciline gidip bir nstye girin.