Bugün sabah uyandığımdan beri mide bulantım vardi. 15.haftada kusmalar bulantılar kesilmişti. kahvaltıdan sonra istifra ettim midemin şişliği biraz olsun iyi olmuştu biraz uyudum kalkar kalkmaz kustum. Midem karnimdan daha şiş taş gibi neden olabilir acaba hafif ağrı var midemde prillam aldım 2 tane neyden oldu anlamıyorum. başına gelen arkadaşlarım oldu mu acaba