minibebisim ikili test çok önemli bence. Benim doktorum ikiliyi yaptırdı sonuçlar çok şükür temiz çıktı bu yüzden üçlü ve dörtlü taramayı istemedi sadece 19. Haftada kan alıp ve ultrason da ölçüm yapıp omurilik açıklığına baktı. Bugünde detaylı ultrasona gidicem kısmetse sonra testler taramalar bitmiş oluyor. İstenilen testlerin hiçbiri boşuna değil doktorunuz neyi uygun görüyorsa o şekilde ilerleyin bence hem sizin hem bebeğinizin sağlığı için çok önemli