irem10 gerek yok canım ozaman özelde yaptırdıysan birde o hastanede yaptırdıysan doktor hastane kazansın die diyor ozaman benim gittiğim perinataloji doktoru aşırı iyi 1200tl vermiş tüm gittiğimde çok şükür temiz çıktı 3.lü 4lüye gerek yok dedi detaylı ultrason zamanı gelince onu yaptıracaksın dedi ozaman da gittim 1800verdim herşey fiyatı yükseliyor şuan daha da yüksektir fiyat araştır canım başka doktora da sor hem perinataloji doktorum hemde kendi doktorum gerek yok dedi kendi doktorumda medipol de doç çok iyi doktor yani sen 2li testi hangi bölümde yaptırdın perinatalojidemi