minibebisim Kızlar selam, 9.haftadayım. 12.haftada 2li test yapılacak dendi. İlk gebeliğim ve pek bişey bilmiyorum. Bu testlerin birbirinden farkı ne? Hangisni yaptırmam lazım? Hepsi yapılcak mı 😂 2li teste 3000 tl istediler hangisi yapılcaksa onu bekliyim
Ulviyya-25 minibebisim 2li testi mutlaka yapmak lazım,down sendromu ve ya başka genetik hastalıklar 2li testte biliniyor.o temiz çıkarsa 3-4 teste gerek kalmıyor.tabi 3-4isteğe bağlı ama,benim doktorum 2temizse diğerlerine gerek yok dedi.
PrensinAnnesi61 minibebisim Nerede 3000 istedilerr yaa çok pahalıı ben özel takipliydim ama devlette yaptırdım ikili testi. İkili test yapılınca üçlüye gerek olmuyormuş genelde temiz çıkarsa ama doktorumda ikili sonuçlarım sistemde olmadığından üçlü haftasında üçlü de yaptırdım muayene hariç 300 tlydi genel muayene ederken ultrason ölçülerini aldı ve kan alındı bu kadar. Dörtlüyü gerek duymadılar ilk ikisi temiz çıkınca da. Yani ikili temiz olursa üçlüyü kendi fikriniz yaptırmak isterseniz yaptırırsınız umarım temiz çıkar 🤍
Sak94 minibebisim merhaba beni.im doktorum ikili testi yaptı temiz çıktığı için üçlü ve dörtlü testlere gerek olmadığını söyledi. Zaten 21 ila 24. Hafta arası zorunlu detaylı ultrosonunuz var orada herşeye bakıyorlar
1996snl Gebe_hanim 2li temiz çıkınca zaten 3lü 4lüye gerek yok doktor da diyor gerek yok diye Canım onu ikili yi yaptırma zamanı kaçırınca üçlü felan yapıyorlar
minibebisim PrensinAnnesi61 medipole gidiyorum istanbulda, valla vu fiyatı verdiler ben de şaşırdım. İstanbul anadolu yakasında uygun yer bilen varsa gideyim 🤭
Nesil43 minibebisim yok doktorumda bir kağıda imza attırdı sadece. Ayrıntılıya başka bi ile gittim herşekilde bebeğinizi doğurmayı kabul ediyorsunuz dedi evet dedik. Sonucta aldırmayacagız bir rahatsızlıkta olsa
Bulbulyuvasi minibebisim canım 3000 çok fazla test icin sadece kan alıyorlar 15 gün içinde çıkıyor zaten devlette yaptırsan daha iyi olur senin için de
minibebisim Bulbulyuvasi devlet hast aradım ve doktor gerek görürse yapıyoruz diyip kestrip attılar:( ben de bilmiyorum nasıl olacak… sadece kan ve ultrason mu bakılıyor peki
1996snl Bulbulyuvasi özelde ben yaptırdım İstanbul medipolde kan aldılar ultrasonla baktılar test sonucu 2günde çıktı heryerden aynı olmuyor
elif-asil minibebisim testlerle ilgili doktorunuz bilgi veriyo ayrıntılı sizde dinler kafanıza yatmazsa istemiyrm dıe kagıt imzalarsnz… Ya da doktor 2 liyi yapalm sonuca göre bakalm dıo diğerlerini ıstemıyo 3000 çok demşler bn geçen hafta yaptrdm 225 verdk
1996snl elif-asil 225tl mi ben kaç ay önce 1800 verdim perinataloji doktoru özellerde pahalıdır ve her hastane de de olmuyor 225tl özelde perinatalojiye mi verdin hangi ilde yaşıyorsun merak ettim canım
1996snl minibebisim 2li test yaptırdıktan sınra 3.lü 4lüye gerek olmaz canım ben ikili yaptırdım ikili test doğru çıkma oranın 3lü ye ve 4ye oranla daha yüksek 2li testi yaptırmayı kaçıranlar 3lü yaptırıyor 3lüyüdü kaçıranlar 4lü yaptırıyor takılma sen okadar ben 2li testi özelde perinatalojiye yaptırdım oda dedi 2li den sonra 3lü 4lüye gerek yok dedi detaylı ultrasın zamanı o yapılacak dedi
irem10 1996snl ben 2 li yaptırdım 3 lu de yaptır dedi kan verdim valla üzüldüm ya niye yaptır dedi ki gerek yoksa
1996snl minibebisim canım İstanbul’da Esenler medipol de ben kaç ay önce 1800e yaptırdım şimdi yükselmiştir fiyat şuan 9.ayımdayım aşırı memnun kaldım aşırı iyi doktor ama fiyat yüksek oluyor özelde devlette de artık yapıyorlar ikili test pahalı geliyorsa devlette yaptırabilirsin ama burda bi arkadaş 225tl demiş 225tl ye perinatalojiye geç kadın doğumda muayene bile olamassn İstanbul’da özelde
JaleTogrul minibebisim bence bu doktora bagli bisey benim doktorum 2li temiz ciktigi icin digerleri bosa masraf dedi🙄
elif-asil 1996snl ikili taramayı perinatolojinn yapmasına gerek yok ki kan veriyorsun 4 tüp.. Detaylıda peritanoloji yapıyo o evet pahalı… Bnce siz önce testleri araştrn eger ikiliye o kadar ücret verdysenz detaylıya çoook daha fazla isterler diyeck tm ama diğer yorumunuzu gördm siz 9 aylık olmşssnz siz detaylıya o kadar vermişşsnz millete uygun mi hastaneyi merak ettim dıe yorum yapmanıza gerek yok yani… Denizli de gidiyrm ben meraknz gitsin.
elif-asil 1996snl bnce siz detaylı ile 2 3 4 lü taramayı baya karstrmşsnz anket baslıgına dikkat detaylıyı sormamış.. Ben denizli’de gidiyorum özel hastene ye detaylıya burda 3000 diolar
adatuna minibebisim ikili test doğruluk oranı en yüksek olan test üçlü sonraki dörtlü en düşük oranlı