Ceremayel Yarın sabah şeker yüklemesi yapılacak ama ben şimdi dayanamadım çikolata yedim. Sorun olur mu bir de yemem içmemem gereken bişey var ? Dr hiç bişey söylemedi
Busucan Ceremayel Bugün tatlı tüketmemen gerekiyordu ama bi çikolatadan birsey olmaz🤭 12 saat açlıkla gitmen gerekiyor 😊
Snmscl Ceremayel gece 11 sen sonra birşey yememem lazım aç krnına gideceksin önce bir kan alıcakları sonra şekerli su içeceksin 1 sonra tekrar kan alacaklar sonra sonra ikinci bir saat için tekrar kan alacaklar iki saat sonrada sonuçların çıkıyor
Sudenazz Ceremayel Benimde yarın yükleme olacak doktor sadece aç gel dedi tatlı tüketme vs bişey demedi
EbruEgemen1123 Ceremayel 😂😂 ahaha çok şirin 🙈 şu hamilelik ya Allahım şeker taraması yaptırcan dayanamadın çukulat mı yedin 😂😂 inşallah bi sıkıntı çıkmaz canım afiyet olsun 😊🙏🏻
Aylin888 Gece 12 den sonra birsey yemeyin aç karnina yaptıracaksiniz testi herhamfi bir şey yeyip içmiceksiniz. Güzel heyecan☺
Esa Canım bende ilkinde yanlış yapıldığı için iki defa şeker yüklemesi yaptırdım iki hastanede de biri özel biri devlet hiçbir doktor şu saatten sonra bişey yeme demedi gece açtım yedim öyle uyudum sabah kalktım gittim yaptırdım giderkende açtım zaten aç karnına gidiyosun önce öyle kan alıyolar ardından 5 dakikada şekerli su iciyosun hastanenin kantininden alınıyo 7 liraya içtikten sonra yemek yemiyosun uyumak yok fazla hareket etmek yok su içmekte yok sadece ağzın çok kurursa 1 2 yudum içebilirsin içtikten 1 saat sonra senden kan alınıyo ondan 1 saat sonra tekrar kan alınıyo zor değil ama aç karnına olduğu için yorgunluk sersemlik yapabilir o da bünyeden bünyeye değişebilir heralde
LittleMan Gece 12 den sonra bişey yiyip içmeyin dediler. Su bile.. snra ertesi gün sabah 8 de gittim ilk bi kan aldılar snra yanlarında o söyledikleri içeceği içiyorsun. Ve yine birşey yiyip içmiyorsun. Benden saat başı Gelip kan vermemi söylediler. Kusarsan iptal oluyor. Ben kustum 😂 iptal oldu . Doktorumda bidaha deneme boşver senden önemli değil dedi. Kimine de bu kadar öyle Yok geceden başlıcan su bile içmicen vs dememiş. Okadar saat aç kalınca ve onu birden içinde kustum doğal olarak. Bide ikizler yanı
Drngrkm Bu kadar çok kan alınıyor damar yolunu açık mı bırakıyorlar kızlar? 3 kere alınıyor demissiniz 3 kez farkli damarlardan mi aliniyor yoksa
Senailhan Drngrkm Benim 2. Sefer aynı damardan alamadı kan gelmedi sağ kolumdan aldı 2. Ve 3. Kanı bildiğin süzgeç oldum yani 😂
Drngrkm Senailhan evet bende de oyle oluyor 1 damardan 1 kez alabilirim falan dedi hatta hemsire gecen gittigimde o yuzdn merak ettm ben de 😥
Miniminilina Bana gece su içme veya tatlı vs yeme dememişti o zaman.ben sabah aç gitmiştim.uyandığımdada evden çıkmadan bir büyük bardak suyumu içmiştim.gidince evet su içme demişlerdi.bekledik epey ,düşk çıktı sonra sonuç
Merve_byk Miniminilina bende yaptırcam ama nasl yapıldığını bilmiyorum heralde bişey içiriyorlarmış arkadaşım yanında limon götür limon sık yoksa içemezsn dedi doğru mu
Sudenazz Ceremayel inşallah canım 🙏 Çok stres yaptım o kadar gözümü korkuttular ki umarım bir sıkıntı çıkmaz 🙂
Ceremayel [bilinmeyen] inşallah 🙏🏻Sen yine de yükleme yapılana kadar dikkat et şeker ve karbonhidrat tüketimine
Ceremayel EbruEgemen1123 saol canım 😍 Yasak olunca demek dayanamıo insan çok lezetliydi😂😂 İnşallah yarın bi sıkıntı çıkmaz😇
Ceremayel EbruEgemen1123 saol canım 😍 Yasak olunca demek dayanamıo insan çok lezetliydi😂😂 İnşallah yarın bi sıkıntı çıkmaz😇
Ceremayel EbruEgemen1123 saol canım 😍 Yasak olunca demek dayanamıo insan çok lezetliydi😂😂 İnşallah yarın bi sıkıntı çıkmaz😇
Ceremayel EbruEgemen1123 saol canım 😍 Yasak olunca demek dayanamıo insan çok lezetliydi😂😂 İnşallah yarın bi sıkıntı çıkmaz😇
Mervenur Ceremayel bnde sizin gibi dayanamadm meyve yedim ve sekerm 160 cikti normalde 140 ve alti normal 😮 doktor baska test istedi onu yaptrdm ve normal ckti