halisemzrk Bi yerde okumuştum sol kese veya sağ keseye göre cinsiyet belli oluyo diye bebeğin başı sol taraftaysa erkek yazıyodu hiç tutan oldumu☺️
nscaslan3437 halisemzrk benim sağda erkek ilk ultrasonda annem erkek demişti doğru cıktı sağda olurmuş erkekler ama tam ters çıkan da var batıl bence.
Neslimm Badgirl_ kesenin içindeki bebegin duruşumu yoksa kesenin sagda yada solda olması mı canm. Bn 12+1 haftalıgım keseye sol kasıgımdan bakıyo doktor
Melegimm21 halisemzrk pek alakası olmuyor ama bende sağ erkek diye biliyorum ben kızımı hep solumda hisettim
Badgirl_ Neslimm kesenin durusda bebegin basda bebegin ilk harkeleride hep soldaydi erkekti kizimdada hepsi ayni sekilde sagdaydi ve kzdi😂