Arkadaşlar böbreğim doğuştan küçüktü şuan 18 haftalık hamileyim ve böbreğim 2 3 cm şişme yapmış üroloji doktorum söyledi,ve her ay takip edilcek byle şişmeye devam ederse tel atılacağını syledi,sizce zararlı mı nasıl atıyorlar bilginz varsa benimle paylaşrmsnz