Kizlar 3 gun once iliskiden sonra asiri yanma kasinti ile basladi. Sandim ki terledikce kasinti oluyodu felan diye dusundum ya da iste iliski sirasinda bisi oldu diye düşündum ama afedersiniz baktim beyaz beyaz puturtuku seyler vardi internetten baktigimda da mantar oldugunu yaziyodu gecenin 3 unde hastaneye gittim kadin dogum acile ama bisi yapamiyoruz burda poliklinige gitmem gerektgiini ordan sürüntu felan alcaklar dediler ama bayram tatiline girdikleri icin gidemiyorum. Kadin bide bana demez mi dun ya da bugun neden gelmedin diye ay salak ya sanki ben her gun oraya bakiyorum da mantar var mi diye kontrol ediyorum sanki. Ben boyle beyaz seyler oldugunu nerden bileyim dedim ya. Neyse bi krem varmis travazol diye ama alip kullanmakta cok tedirginim bi sakıncasi olur mu olmaz mi bilmiyorum. En acil şekilde en hizli nasil gecer size sormak istedim arife gunu tstile gidiyoruz bu arada denize girmem de sakinca yokmus ama islak sekilde kalmamam gerektgini söyledi bi arkadasim. Acaba nasil gecer bu ya cok bi kasintim yanmam yok bugun kasimak istersem kasiniyo o kadar kizlar ama ilerlemesinden korktugum icin bir an once iyilessin istiyorum