Nisanyagmurum Benim gibi hem düşük tehlikesi olup hem bulantısı oluo güzel havalarda insanlar gezerken evde yatan tüm anne adaylarına selam olsun 🤢🥹
Melodimm Nisanyagmurum Evde yatak odasında elimde kahva ve bu postu okuyorum☕Selam😂Kalkicak halım yok ama alış verişe gitmem lazim
Pnr_KMRC1 Nisanyagmurum bende 30 haftadayım riskli değilim ama yatıyorum hiçbişey yapasım yok yatak odası mutfak arasında gidip geliyorum
Busrata33 Nisanyagmurum 2gündür yatıyorum zehirlendim ve midemi üşüttüm dün bütün gün hastanedeydim zaten ayağa kalkacak dermanım yok.
ikiprensannesi__ Nisanyagmurum 29 haftaligim çok şükür tehlikem yok ama sıcaktan akşama kadar evde yatıyorum valla en iyisi bu sıcakta evden çıkılmaz (adana) elim kolum kakmiyor akşama kadar yatış 🤣
Melodimm Nisanyagmurum Dışarısı çok sıcak ya.Biraz serinlesin oyle gidicem insAllah.Kac haftalık sizde?Aslinda bende çok gezemem uzaniyorum oyle ama patladim evde napayim.Biraz yururum hemde
Pnr_KMRC1 ikiprensannesi__ bende midyattayım şimdiden cehennem sıcaklarını yaşıyoruz allah yardımcımız olsun ben yemek yiyemiyorum sıcaktan yemeği geçtim yemek yapamıyorum peynir ekmek karpuzla besleniyorum doktor 5 öğün yiceksin dedi sıcaktan yiyemiyorum siz nasıl beslenşyorsunuz adana sıcagında tavsiyeniz varsa bende uygulıyım
ikiprensannesi__ Pnr_KMRC1 kelin ilacı olsa durumundayım aşırı sıcak hep aparatif peynir ekmek simit kahvaltı meyve felan yiyorum bende yemek mecburum yapmaya bir evladım eşim var iki kaşık alabilirsem alıyorum yemekten ama hiç canım istemiyor 😕
Cerentasdelen Nisanyagmurum 7+3 mide bulantılarım inanılmaz arttı prilam kullanıyorum ama sanırım artık yetmiyor. O kadar üzücü ki mis gibi tatil havasında evde yatmak😓
birannis_ Nisanyagmurum valla 30 haftalık hamileyim ama kesinlikle dışarı çıkamıyorum bütün gün klima altında yatıyorum sağolsun eşim herseyi yapıyor ben yatıyorum o çalışıyor resmen görev yerlerimiz değişti 🤣neyse son 2 ay idare etsin artık napim 🤭🤭
Bulbulyuvasi Nisanyagmurum inşallah alırsın sağlıkla kucağına kuzum benim havalar da çok sıcak çıkacaksan da serin bir yerde otur mutlaka bol su iç canım 🫶🏻
ErhanKubra Nisanyagmurum evdeysen iyi hastanede yatanlar ne yapsın😕 Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah
Nisanyagmurum ErhanKubra tabiii Rabbim o duruma getirmesin elbette tüm hastalarımıza şifa versin Mevlam