Merhaba, 1 ayda 3 kere enzimler için kan testi verdim ve hepsinde yükselme oldu perşembe günü tekrar yaptırdık ve doktorum normalde 5 temmuzda kontrole gel demişken sonucu görünce pazartesi nst ye gel ve bebeğin hareketlerini sürekli kontrol et dedi. Bu durumu yaşayan var mı endişeliyim Alt:110 Ast:54