Samiree Hamileyken lazer yaptırılmamasının sebebi zaten hamilelikle birlikte oluşan/ oluşacak olan lekelerin üzerine, hassas cildin üzerine kalıcı olarak iz bırakacak olmasıdır. Bu nedenle lohusalık dahil doğumdan 1-2 ay sonraya kadar lazer epilasyon önerilmiyor.
Saç kestirme olayı da hurafeden başka bir şey değil, ben de kestirdim ve iyi ki de kestirmişim. Milletin saç kestirmeyin demesindeki sebep hamile annenin aldığı vitaminlerin saça da gitmesi ve saç kesimi sonrasında bebeğin(?) saçta oluşan vitaminleri alamayacağı sanılmaktadır. Saçmalık yani. 🤣 Kestirin ayoool, asıl hamilelikte böyle şeyler yapıp mutlu olmalıyız. 🫶🏻