havvaclsknn1 Son 13 günüm kaldı sancım oldukça içime korku düşüyor diye hemen geçiyor sancım doğumdan korkmuyorum sadece heycan yapıyorum galiba bilmiyorum ne yapacağımı
Sevval0308 havvaclsknn1 son 15 sancı felan gelmediği için sadece acaba hangi.belirtiyle.ne zaman başlayacak diye tedirginim. Ee dışarı çıkmayı da çok.seven bir insanım arkadaslarla eşimle felan onumuzde bayram ya dışarda ağrım.sancim tutarsa Allah korusun diyorum ama.blmiyorum
havvaclsknn1 Sevval0308 valla bende yürüyüşe çıktığım zamanlar birsey olacak diye hızlı hızlı git gel yapıyorum ama sancılar gelince hemen gidiyor panik oluyorum ilk doğumum olacak birde
Sevval0308 havvaclsknn1 benimde ayni şekil canım sağ salim.bir dogursaydik :) birde bayrama denk gelir diye tirsiyorum milletin işi gücü var mantigindayim😅
Eeesraaa Son 12 gün kaldı ama zaman hiiiiç hiiiççç geçmiyor bide ilk doğumum olucak aniden sancılanırım diye tırsıyorum🥹
havvaclsknn1 Eeesraaa benikde ilk doğum ve bende ne yapacağımı bilmiyorum 🤣 sancim oldukça panik oluyorum ne yapsam diye
EdaOnurB Benimde son 11 diyor uygulama bir an once sanci gelsin diye bekliyorum hem korkuyorum hem yapamam gibi geliyor hemde bir an once olsun bitsin istiyorum… cok garip duygular icindeyim :)