Kızlar selam 30 haftalık hamileyim bugün. Kafamın sağ tarafında bi ağırlık var ağrı gibi değil ağırlık tam olarak ve bi hafta 10 gündür devam ediyor bugün doktoruma yazdım anlattım durumu tansiyonum yüksek değil bu arada normal 9.5 çıkıyor hep sorun yok onda, ben doktoruma bu ağrıları söyleyince nöroloji görse iyi olur dedi ben de korktum. Aldık randevuyu hemen. Başına gelen var mi? Ya da fikri olan? Acil yazarsanız cok sevinirim