Meryos Gelmeyen sancılar 41 haftam olcak sanci yok agri yok stresliyim doguramiyom p.tesi gunune kadar sancı olmazsa suni sanci verceklr normalmi
Naz1905 Meryos bende oğlumu 41 sonunda suniyle doğurdum şimdi kızımı bekliyorum onunda gelmeye niyeti yok gibi
Oznr Meryos bende ayni durumdayim doktor sancin olmadigi icin suni veremem diyor bende bu normal mi diye dusunmekten beynim agridi suni icin olan sartlar nedir acaba?40+3 um
Meryos Bende oyle doktor 3 4 gun bekle olmazsa suni verilcek dedi yada sezaryan daha fazlası zarar iste p.tesi gunune kadar gelmezse suni oda olmazsa sezeryan bakalm artk
Semra88 Ben bugün 40 oldum ilk doğumlarda 41 haftaya uzar denildi hafta içi gitçem doktora adet sancısı gibi arada sancım oluyo uzanınca geçiyo normal demi bunlar
Meryos Semra88 benimde oyle zaten de asırı yk o yalancı sanclar iste bende 40+3 oldum 41 kadr normal olmazsa iste bana da suni verlck mecbrn benmde sirt ck agryr ama sancı yok bklym 2 gun kaldi olmzsa artk suniyle olcak mcbrn
Semra88 Meryos bende hastaneye gidince aynısını diyebilirler ozaman salı gitcem inşallah 40+3 oluyo ozamana hayırlısı artık valla hepimiz için
Meryos Semra88 amin bana oyle dedi vallah artik bilmiyorum bklyruz hayirlsi naplm gelmeyi istmyrlar artk sanirim