majamm Kızlar neredeyse 22 haftadan sonra resmen tuvalette yaşıyorum. Öyle çok su da içmiyorum günde 1-2 bardak. Özür dileyerek yazıyorum, tuvaletimi yapıp tam ayağa kalkmak isterken bile çiş geliyo bu normal mi?