37+0 Hamilelik sürecinde hemoroid oluştu doktor kontrollerine gidiyorum ve krem kullanıyorum ama çocuk büyüdükçe daha çok baskı yapiyor ve ne yaptıysam acısı gecmiyor ve sanki gittikçe daha kötü oluyor dikkat ediyorum bol su içiyorum normal doğum düşünüyorum ama bazıları engel olduğunu söylüyor bilgisi olan var mı ya da aynı durumda normal doğum yapıp sorun yaşayan varmı 😔