Cglaskaa Bizim de ortasında dedi bakalım ama daha normal sezeryan karar veremedim bidahaki kontrole kadar karar vermenin lazım dedi kararsizimmm
cigdemcanruh tugceuyan benmde 26 aralik ama ilk dogumum normaldi buda normal görünüyor oyuzden günümüz tamda belli değil😄
SinemAyaz Günüm 31 Aralıkken aralıgın ilk haftasına alındı kanamam oldu plesanta rahim ağzına yakın konumlanmış bu yüzden riske atmıyor doktorum persembe günü gün verecek aralıgın haftasına 36. Haftada alıcam oğlumu kucagıma seZeryanla inşallah dualarınızı bekliyorum
Ccv07 Karatassukran benim de 20 Aralık son gün bir değişiklik olmazsa 😀 sizinki normal mi olacak sezeryan mı
Karatassukran Ccv07 normal olcak inşallah ya son anda bi terslik olmazssa inşallah olmaz sizin normal sezaryen
Annesininkuzusu0911 Arenbebek tahmini doğum tarihi 25-30 Aralık arası bir sürpriz yapmazsa inşallah. 35 haftalığım geçen hafta hafiften sancılarım çıktı 🙄
Cglaskaa Annesininkuzusu0911 biz seninle aynı gidiyoruz canım bizim de 25 30 aralık tahmini benim de sancılarim artmaya başladı erken gelmezlerse öyle olacak