_ruhurevan_ çok geçmiş olsun geçen yıl maalesef aynı durumu bende yaşadım sizin gibi bilemedim 17. Haftada suyum gelmiş ve ben bunu 20. Hafta detaylıda öğrendim kesede delik oluşmuş o yüzden olmuş ne kadar su da tüketsem havuç suyu da karşılamadı kanamam da vardı enfeksiyon ölüm riski sakatlık risklerini bana da anlattılar dinlemedim kabullenmedim maalesef 23. Haftalık iken bir gecede bebeğim kendi gelmek istedi kaybettim sadece sık sık sık tahlil vermelisiniz antibiyotik kullanın çünkü siszn için çok önemli şuan tekrar hamileyim 36 haftalık umudunuzu kaybetmeyin bebeğinize dair Allah yardımcınız olsun