Benim bildiğim anne saçı dökülür sonra yine uzar . Ama bazıları ben duymadım hiç neden dokukuyor seninkinin diyo arkası döküldü yeni dogdugunda çok saçları vardı şuan 4 ay olcak .netten baktım 4 aya kadar dökülme görülür ve normalmiş 6 ayda uzar uzamaya başlar yazıyor sizin oldumu