Önce göğsümde çatlak oluştu 18-20. Haftalarda ama hızlıca geçti görünmüyor bile. (Serumla müdahale ettim) Bunun dışında her duştan sonra nemlendirdim heryerimi fakat bacaklarım çatladı. Hem de ikisi birden. Popomun hemen altı basenlerden. Zaten şişmiş oralarım normalde çok inceydi. Ama göbeğimde hiç bir şey yok ne çatlak ne bi kaşınma. Maşallah diyorum ama son haftalara da pek güvenmiyorum çatlar mıyım acaba diye.. 35+5