Kizlar bir soru daha sorucam. Hamileligimi öğrenmeden 1 hafta önce bir pecetenin yarısı dolacak kadar kan geldi benden adet erken oluyorum sandım. Sonra kesildi hamileligimi öğrenmeden bir iki gün öncede hafif peceteye sildikce pembe akıntı geldi 2 gün boyunca test verdim pozitif çıktı doktor progestan verdi onu kullandığım günden beri kan ya da renkli akıntı gelmiyor. Bu gelen pembe akintilar yerleşme kanaması mi sizce bir sikintiya mi işaret yoksa sizde akıntı lekelenme oldumu hamileliğin başlarında bilgilendirirseniz sevinirim